søndag den 9. oktober 2011

Madplan uge 41.

Her er det rigtig blevet efterår, så nu står den på suppe. Faktisk skulle det have været idag, men fordi jeg ikke kunne få kød og melboller i den lokale, så er det rykket lidt frem i ugen i håb om at finde dem et eller andet sted inden. Suppen bliver lavet fra bunden, brødet er hjemmebagt, så måske jeg bare skulle lære mig  at lave kød og melboller selv. En udfordring jeg vil overveje til næste gang.

  • Mandag
    • Kylling og flødekartofler. Begynder at koge suppen, og starter med at spise kyllingen.
  • Tirsdag
    • Spise ude til frokost, og derfor skal vi bare have brød til aften.
  • Onsdag
    • Suppe og foccaciabrød. Ny opskrift og den var ikke så god. Det blev ikke en favorit.
  • Torsdag
    • 2. dagssuppe.
  • Fredag
    • Karbonader og stuved hvidkål.
  • Lørdag
    • Spaghetti og pølser. (Mandens evige ønske, når jeg spørger.)
  • Søndag
    • Lufsa. Helt ny spændende svensk opskrift, som sagtens kan gå hen og blive en favorit. Den indeholder nemlig bacon. Glæder mig til at se mandens ansigt, når han bliver præsenteret for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.