søndag den 9. oktober 2011

Aftensmaden blev til morgenmad.

Igår fik vi jo den der Uncle Ben's, som stod i skabet og stirrede på mig. Stirrede fordi jeg havde dårlig samvittighed overfor den. Undrede mig over hvorfor fa.... vi havde købt den, når jeg hader sur-sød sovs. Så jeg blev så glad, da det gik op for mig at det var en Orientalsk Spicy Chili. Jubii jubii, perfekt med kylling og ris til. Den var lige til den stærke side, men okay.

Til morgen var jeg bare skrubsulten. Så jeg fandt to dåser konserves og sovseresten fra igår. Kigærter og majs. Blande blande, varme varme, anrette med tyrkisk yoghurt, mums. Sådan laver man chili con carne ud af resterne.

Og ja jeg spiste det hele. MUMS :D

Bon appetit.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.