tirsdag den 15. september 2015

Svenskt kontra danskt mad.

Jeg ved at denne blog er blevet lukket en gang, men jeg var faktisk ikke helt færdig med det der mad.

Det er jo sådan at jeg fortsat spiser mad hver evig eneste dag. Men nu forsøger jeg at vænne mig til de svenske smagssammensætninger. Min sambo er svensk og det er min svigerfamilie per definition jo også. Og jeg bliver ind i mellem udfordret noget på mine smagsløg.

Så jeg har besluttet at genoplive denne madblog igen,  og så skrive om vores hverdagsmad, men især om forskellighederne på dansk og svensk mad. Håber at i ikke har glemt mig helt.

Velkommen tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.