lørdag den 9. november 2013

Iherb.com

Obs: Dette indlægs kode/link til Iherb giver både dig og min lidt bonus, og derfor skal du som læser være opmærksom på at dette er en reklame.


Jeg gjorde det.
Gik ind på www.iherb.com og bestilte alt det spændende jeg kunne tænke mig at teste. Og det var ikke så lidt.

Lige nu spiser jeg ikke ren LCHF, men det var ud fra det bestillingen blev lavet. Og som det fremgår af billedet, så var jeg mest i det søde hjørne. Tester af varerne vil komme løbende.

Grunden til jeg var lidt tilbageholdende med at sende en bestilling afsted var det der med tolden, når nu varerne kom fra USA. I Danmark er toldgrænsen på 80 kr. Så længe pakken ikke koster mere end det, så er det ikke noget problem. Her i Sverige er toldgrænsen på 1300 skr. Men man skal betale 12% i toldafgift på alt.

Jeg havde handlet for 31,46 $, og fik en toldregning via DHL på 32 skr. Det synes jeg ikke var så dyrt. Og den samlede pris er fortsat langt under hvad jeg normalt skulle give for modsvarende varer her i Sverige.

Hvis du går ind på iherb via ovenstående link får du automatisk 5 % i rabat på din første pakke. Dette er et affiliatelink, som giver både dig og mig lidt bonus.Hvis du hellere vil skrive min rabatkode til iherb.com ind manuelt er den VJM415. . Håber i har mod på det, for man kan virkelig få meget billigt derinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.