tirsdag den 10. april 2012

Sparemåned opdate.

Ja så gik den sparemåned. Manden har nedlagt veto om at priserne for alle vores indkøb kom på bloggen, men jeg har lavet en overordnet konklusion.

Jeg havde en teori om, at vi brugte ca 1000,. sek i ugen på madindkøb og daglig husførsel. Det passer faktisk meget godt. Og det bliver på det niveau forsat, da jeg ikke synes, vi kan spare yderlgere uden at gå ned i kvalitet.

Jeg troede dog, at vi havde vores spisen ude med i de 1000,-sek. Det har vi i hvert fald ikke. Vi spiser ude for ca 500,-sek i ugen i snit og det er alt for meget, så det har vi øjeblikkeligt skåret næsten helt væk.

Så havde vi en del ture på byggemarkeder og marsvinerelaterede indkøb, og det kan der ikke spares på. Det bliver i forvejen holdt helt nede på et minimum.

 

Alt i alt har det været meget interessant at gemme bonner og desikrere sin daglige økonomi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.