mandag den 23. april 2012

Lipton te.

Jeg er en buzzador. Og i den sidste tid har jeg haft lipton te hjemme at buzze om. Og det har været overraskende.

006

Jeg modtog en kæmpe kasse med te, så jeg havde til at dele ud af. Det overraskede mig at der kom så meget. Der ankom 6 pakker ialt, 3 forskellige varianter. Grøn te med mandarin, skovbær te og earl grey te.

013

Vi drak te i lange baner, og jeg må erkende, at jeg fortsat ikke er ret vild med mandarin orange smag i min te. Bruger hellere lidt citronsaft for at få den syrlige smag frem, hvis det er det jeg har lyst til. Earl grey teen var bare en earl gray te, ikke så meget ved den efter mine smagsløg. Men forrest fruit teen vandt bestemt. Det er ofte den mest eksotiske man kan få på cafeer, men så synes jeg bestemt de skal gå over til at købe den trekantede model. Der vinder teen virkelig ved at komme i en trekantet pose, og smagen udvikler sig rigtig fint. Jeg har ellers i en periode været rigtig træt af forrest fruit te, fordi jeg har syntes smagen var syntetisk. Nu kan jeg sagtens lokkes til at købe den igen, men kun i trekantede poser.

014

Og så undrer jeg mig over, hvorfor der er forskel på posernes materiale??? Er det fordi den ene er grøn te og den anden er sort te???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.