mandag den 5. marts 2012

Marts måneds vilde spareplaner.

 

Tømme ud i skabene-marts kunne man også kalde det.

Inspireret af Madbanditten og Xenia har jeg besluttet, at vi skal spare i marts måned. I forvejen tænker vi meget over det, før vi drøner ud og køber nyt. Men der skal et kloaksystem til i nær fremtid, så at lade jer kigge med, forpligter os bare endnu mere til at spare.

Vi plejer at sige, at vi bruger ca 1000,-sek i ugen til alle indkøb. Men jeg tror ikke rigtig det holder irl. Så i marts måned vil jeg hver søndag skrive et indlæg om hvor mange/få penge vi har brugt på indkøb af kost og toiletartikler. Vi er to voksne i husstanden, hvoraf den ene primært spiser LCHF-kost og den anden drikker meget cola og spiser almindelig kost krydret med en del sukkerting. Derudover skal der købes mad til marsvinene.

Er lidt spændt på hvor meget vi egentlig bruger. Er dog klar over at jeg skal have gang i kostplanerne igen for at få styr på vores lager igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg er glad for hvert et lille ord du har lyst til at skrive til mig.

TAK for at du tog dig tiden til at kommentere.
Det gør bloggen lidt sjovere.